نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها

تعلل عجیب کمیته المپیک در معرفی نامزد‌ها

  • کد خبر: ۱۲۲۶۳۶
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
تعلل عجیب کمیته المپیک در معرفی نامزد‌ها
با وجود اینکه ۶ شهریور انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود هنوز اسامی نامزد‌های تایید شده اعلام نشده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با وجود اتمام ثبت نام از نامزد‌های ریاست، نواب رئیسی و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، ستاد نظارت بر انتخابات هنوز اسامی نامزد‌های تایید شده را به طور رسمی اعلام نکرده این در حالیست که طبق آیین نامه انتخابات این ستاد موظف بود ۳ روز کاری بعد از اتمام ثبت نام اسامی را اعلام کند تا نامزد‌ها فرصت کافی برای تبلیغات داشته باشند.

اگرچه کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته اعلام کرده اسامی در نهایت ۳۰ مرداد اعلام می‌شود و حتی شنیده شده بود صالحی امیری مذاکراتی را با نهاد‌های مربوطه برای معرفی نامزد‌ها داشته و روز سه شنبه قولی بود که برای انتشار اسامی داده شد باز هم این اتفاق نیفتاد. هر چند شنیده می‌شود به نامزد‌ها اعلام شده کدامیک صلاحیت لازم را ندارند.

با وجود اینکه از سوی کمیته ملی المپیک خبری رسمی اعلام نشده، اما برخی از نامزد‌ها انصراف خود را از پست ریاست اعلام کردند در این بین برخی از کاندیدا‌ها نیز سفر‌های بین فدراسیونی را آغاز کرده و در حال جمع آوری آرا هستند.

حالا باید دید امروز کمیته ملی المپیک در خبری رسمی اسامی را اعلام خواهد کرد یا خیر؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->